Blinking Cute Box Cat -->

sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Peppi on paras kuningas ja norsuilja ja muut on sen palvelijoita :D otsikko By:Peppi

Eli kerroin teille viime postauksessa että tulen tekemään pienen kuvatarinan, eli tässä teille nyt se kuvatarina.Mutta on myös toinen asia ilmoitettavana eli  kustomissa ollut nukkeni tulee ensi viikolla ja ensi postauksessa sitten kuvia :) Tässä nyt teille se kuvatarina :)




ajattelee

Huutaa

*tekee*


mi= Mikuru
mo=Momo


Heartbreak

part 1










Mo: *koskettaa Mikurua selkään*

Mi: Mitä sä täällä teet ?
Mo: Olin just tulossa kysymään samaa sulta
Mi: No tulin vaan haukkaaman raitista ilmaa

Mi: *hyppää alas*

Mo: Mikä sulla on ? Vaikutat surulliselta 
Mi: *kyynel valuu poskelle* Ei mulla mikään oo...

Mo: Hei, kuule oon tuntenu sut 2 vuotta mä kyllä tunnen sut, kerro nyt 

Mi: *pyyhkii kyyneleet* Usko jo, ei mulla mikään oo!


Mo: Muhun voi luottaa, en kerro kellekkään.

Mo:   älä mee!








Jatkuu....




No siinä nyt oli :D jatkuu luultavasti ensi viikolla joku päivä..
 xoxo: minä ja nuket ;)



Ps: olisko 4 kommenttia mahdotonta ;)

3 kommenttia:

  1. Huii, sulla on niin nättejä nukkeja :3
    Jatkoa kt:lle!

    VastaaPoista
  2. Suloinen kuvatarina c:
    Molemmat nuket ovat todella lutuisia ~

    VastaaPoista
  3. Sulla on iha supersöpöjä nukkeja ja ihana kt:3

    VastaaPoista